آموزش استفاده از ابزارهای نظرسنجی در اینستاگرام

بنا به نظر سازندگان اینستاگرام، این پلتفرم برای افزایش تعامل، افزایش فالوور ارزان اینستاگرام و صمیمت بین افراد مختلف ساخته شده است. برای این منظور، از ساز و کارهای مختلفی استفاده می‌شود. بهره‌گیری از مزایای این پلتفرم جذاب، به رونق کسب و کارهای اینترنتی کمک می‌کند. هرچه ذهنتان خلاق‌تر باشد بیشتر می‌توانید با مخاطبان ارتباط برقرار کنید و تعداد فالوورهایتان را افزایش دهید.

تاثیر استفاده از ابزارهای نظرسنجی در اینستاگرام

ابزار نظرسنجی اینستاگرام یا Poll برای افزایش لایک واقعی اینستاگرام به شما برای دریافت بازخورد کاربران کمک می‌کند. یکی از روش‌های تعامل با مخاطبان و استفاده از ابزارهای نظرسنجی در اینستاگرام، قرار دادن پست و محتوای مناسب در پیج می‌باشد. روش مهم دیگر، استفاده از قابلیت‌های استوری اینستاگرام می‌باشد. استوری اینستاگرام یک ابزار عالی برای افزایش تعامل با مخاطبان است. کاربران با پاسخ دادن یا ریپلای استوری‌ها و پست‌ها با شما ارتباط برقرار می‌کنند. اینستاگرام، یک ابزار بسیار خوب تحت عنوان استیکر نظرسنجی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید از مخاطبان خود سوال بپرسید و دو گزینه در اختیار آن‌ها قرار دهید. کاربران با انتخاب یکی از دو گزینه به شما بازخورد می‌دهند و می‌توانید از نظرات آن‌ها استفاده کنید.

معرفی ۵ ابزار نظرسنجی در اینستاگرام

تحقیقات بازار و شناخت نیازهای مخاطبان یکی از مهم‌ترین مراحل راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین می‌باشد. به همین دلیل برای موفق شدن در یک کسب و کار مبتنی بر بسترهای آنلاین از قبیل کسب و کار در صفحات اینستاگرام، باید از ابزارهای نظرسنجی مختلف برای شناخت مخاطبان و آشنا شدن با سلیقه آن‌ها استفاده کنیم. اینستاگرام دارای قابلیت‌های منحصر به فردی می‌باشد که می‌توان از آن به عنوان بستری مناسب برای تبلیغ محصولات و افزایش میزان فروش استفاده کرد. امروزه برای بهبود فضای کسب و کار و جذب مخاطبان، استفاده از ابزارهای نظرسنجی در اینستاگرام متداول شده و اهمیت آن بر همگان آشکار می‌باشددر اینستاگرام، روش‌های مختلفی برای نظرسنجی از کاربران و انجام تحقیقات میدانی و بازاریابی طراحی شده است:

  • ایموجی و استیکر نظرسنجی
  • استفاده از نظرسنجی دو گزینه‌ای
  • طرح پرسش‌های چند گزینه‌ای
  • طراحی باکس پرسش و پاسخ
  • ثبت نظریات و بازخورد مخاطبان به محتواها و پست‌ها
  • جمع‌آوری نظریات و بازخورد مخاطبان به استوری‌ها

استفاده از هر یک از این ابزارها با چاشنی خلاقیت و برای خرید فالوور اینستاگرام ارزان می‌تواند در کنار فاکتورهایی از قبیل ارتباط موثر و فعال با مخاطبان، مشارکت دادن آن‌ها در فرآیند کسب و کار، همراه کردن آن‌ها با جریان زندگی، به افزایش تعامل با مخاطبان کمک کنداستفاده از ابزارهای نظرسنجی در اینستاگرام ارزشمند بوده و به رونق کسب و کار و افزایش تعامل با مخاطبان کمک می‌کند.

Cafemajazi.net