آموزش سئو مقدماتی - سئو داخلی
آموزش سئو داخلی
روشی که محتوای خود را بهینه می کنید تأثیر گسترده ای در رتبه بندی وب سایت شما دارد. سئو درون صفحه بسیار مهم است و همچنین یکی از شناخته شده ترین روش های سئو برای افزایش فروش است.
مهمترین کارهایی که میتوان برای سئو داخلی انجام داد چیست؟
هدف:
نتیجه ایدهآل:
پیش نیازها یا الزامات:
چرا این مهم است:
این کار کجا انجام می شود؟
چه زمانی این کار انجام می شود؟
چه کسی این کار را انجام می دهد؟
تنظیم ابتدایی
قبل از شروع: مراحل پیش بهینه سازی
بهینه سازی متا داده ها
متا تگ عنوان
بهنیه سازی url
بهینه سازی URL Slug:
آن را تا حد امکان کوتاه نگه دارید (حداکثر 4 کلمه، درک و به خاطر سپردن آن توسط کاربران را آسان می کند، و CTR شما را نیز بهبود می بخشد).
همچنین، سعی کنید کلمه کلیدی را در ساختار URL نیز بگنجانید این نیز به بهینه سازی صفحه کمک می کند.
اگر صفحه شما قبلا منتشر شده است، URL را تغییر ندهید. به خصوص اگر قبلاً در SERP ها رتبه بندی شده باشد یا اگر صفحات دیگر قبلاً به آن پیوند دارند. انجام این کار به این معنی است که شما در حال انتقال URL خود هستید و بهتر است در بیشتر موارد از آن اجتناب کنید.
بهینه سازی متا توضیحات
کلمه کلیدی مورد نظر را در این توضیحات قرار دهید.
به یاد داشته باشید، توضیحات متا باید کمتر از 230 کاراکتر باشد، Google هر چیزی را که بیش از آن در SERP است کوتاه می کند.
همانطور که در عنوان صفحه، کلمات کلیدی همه چیز نیستند. توضیحات متا شما باید قانع کننده باشد و به خوانندگان در مورد آنچه که در وب سایت شما پیدا می کنند بگوید.
توضیحات متا تاثیر مستقیمی بر رتبه بندی ندارند. اما آنها نرخ کلیک را افزایش می دهند و این یک سیگنال رتبه بندی است.
این راهنما فاکتورهای آموزشی سئوی صفحه را برای سایت شما پوشش می دهد. با این حال، توضیحات متا در پلتفرم های دیگر نیز بسیار مهم است. برای مثال، میتوانید از توضیحاتی که در ویدیوی آپلود شده در YouTube مینویسید، به عنوان توضیحات متا آن ویدیو نیز استفاده کنید. کپشن های پست های شما در اینستاگرام نیز چنین حالتی دارند.
محتوای صفحه را بهینه کنید
در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای انجام این کار دنبال کنید:
سعی کنید کلمه کلیدی را در عنوان h1 قرار دهید، اما این را به یک اجبار برای خودتان تبدیل نکنید. باز هم، انتشار محتوای طبیعی (به جای محتوایی پر از کلمات کلیدی) بسیار بهتر است.
مطمئن شوید که صفحه یا پست وبلاگ شما دارای h1 است، اما به یاد داشته باشید که باید فقط یک h1 وجود داشته باشد و باید بالای صفحه باشد. به طور معمول، h1 شما عنوان واقعی پست یا صفحه وبلاگ خواهد بود.
امیدواریم این آموزش ها بتواند برای شما مفید باشد. با بخش دوم آموزش سئو داخلی همراه ما باشید.