انواع خدمات سئو

انواع خدمات سئو برای کمک به وب سایت ها برای دستیابی به رتبه های بالاتر وجود دارد. این مقاله گزینه های مختلف سئوی موجود برای کمک به رتبه بندی بهتر وب سایت را مورد بحث قرار می دهد.
 
فهرست مطالب:
 
درباره این نوع سئو بیشتر بدانید
1. SEO فنی: تجزیه و تحلیل عوامل فنی وب سایت که بر رتبه بندی آن تأثیر می گذارد.
کارایی کد
پاسخگویی موبایل
SSL/HTTPS
سرعت وب سایت
2. SEO On-Page: بهینه سازی عناصر صفحه قابل مشاهده که بر رتبه بندی تأثیر می گذارد.
عنوان صفحه و توضیحات متا
سرفصل ها (سرصفحه ها)
در محتوای صفحه
3. سئو خارج از صفحه:
پیاده سازی عناصر بهینه سازی غیر مرتبط با خود صفحه.
رسانه های اجتماعی
بک لینک ها
4. SEO ارگانیک: بهبود رتبه بندی برای منطقه اصلی "ارگانیک" در موتورهای جستجو.
برای مشاغل با تمرکز ملی و بین المللی مهم است.
 
5. سئوی محلی: بهبود رتبه بندی برای منطقه "بسته محلی" در موتورهای جستجو.
برای کسب و کارهایی که به مشتریان محلی/منطقه ای متکی هستند مهم است.
 
6. سئوی صوتی: بهبود رتبه بندی برای جستجوی صوتی.
 
بهینه سازی جستجوی صوتی جدیدترین شکل بهینه سازی موتور جستجو است. پیش بینی می شود که جستجوی صوتی تا سال 2020 بیش از 50٪ از کل جستجوها باشد.
 
 
 
سئو چیست؟
سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization است که فرآیند بهبود (بهینه سازی) یک وب سایت به گونه ای است که به راحتی آن را به صورت آنلاین پیدا کنید. سئو در درجه اول بر بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google و BING تمرکز دارد. هر چه یک وب سایت در رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر باشد، احتمال بازدید از آن بیشتر می شود. هنگامی که یک وب سایت ترافیک بیشتری دریافت می کند، احتمال کسب و کار بیشتری وجود دارد.
 
آیا انواع مختلفی از خدمات سئو وجود دارد؟ اگر چنین است، آنها چه هستند؟
انواع مختلفی از بهینه سازی وب سایت وجود دارد. لطفاً در زیر شرح انواع خدمات سئو را بیابید:
 
 
1. SEO فنی: تجزیه و تحلیل عوامل فنی وب سایت که بر رتبه بندی آن تأثیر می گذارد.
            کارایی کد
یک عامل مهم برای بهینه سازی وب سایت، کارایی کدی است که وب سایت با آن توسعه می یابد. کد ناکارآمد که نفخ شده است می تواند زمان بارگذاری وب سایت را کاهش دهد و کد به متن (محتوای صفحه) را رقیق کند. وقتی محتوای داخل صفحه را بهینه می کنیم، زمانی که کد وب سایت به حداقل برسد، بهینه سازی توسط گوگل بهتر دریافت می شود. وقتی کد کمتری وجود داشته باشد، گوگل به راحتی معنای معنایی صفحه را درک می کند. این به بهبود رتبه کمک می کند.
 
            سرعت وب سایت
الگوریتم رتبه بندی گوگل برای بهبود تجربه کاربران خود به طور مداوم به روز می شود. گوگل علاوه بر ارائه نتایج دقیق که به یک پرس و جو می پردازد، سرعت یک وب سایت را نیز در رتبه بندی خود تعیین می کند. یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری برتری را برای بازدیدکنندگان وب سایت فراهم می کند. با وجود همه چیزهای دیگر، گوگل وب سایت سریع تری را قبل از سایت کندتر ارائه می دهد زیرا بازدیدکنندگان به احتمال زیاد تجربه بهتری با وب سایت سریعتر خواهند داشت. زمان بارگذاری صفحه باید کمتر از 2.5 ثانیه باشد.
 
            پاسخگویی موبایل
یکی دیگر از فاکتورهای مهم رتبه بندی، واکنش گرا بودن یک وب سایت است، به این معنی که طرح وب سایت با نوع دستگاهی که برای مشاهده وب سایت استفاده می شود، مطابقت دارد. هنگامی که یک وب سایت واکنش گرا باشد، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد. وب‌سایت‌هایی که واکنش‌گرا نیستند، تلاش می‌کنند تا کل عرض یک صفحه وب را که برای دسکتاپ طراحی شده است، روی تلفن هوشمند یا رایانه لوحی ارائه کنند. برای اینکه صفحه مناسب باشد، محتوای داخل صفحه باید از نظر اندازه کاهش یابد، که معمولاً صفحه را غیر قابل مشاهده می کند. در صورت مساوی بودن سایر موارد، گوگل یک وب‌سایت واکنش‌گرای تلفن همراه را قبل از یک سایت غیررسپانسیو ارائه می‌کند.
 
            SSL/HTTPS
گوگل نیز مانند کاربران خود، وب سایت هایی را ترجیح می دهد که امن باشند. یک وب‌سایت دارای بدافزار نمونه‌ای از یک وب‌سایت ضعیف و ناامن است. البته، هیچ کس نمی خواهد رایانه خود را با بازدید از وب سایتی که ایمن نیست، آلوده کند. گوگل به طور پیوسته اهمیت داشتن یک وب سایت امن را با افزایش اهمیت وب سایت های HTTPS نسبت به سایت های HTTP افزایش داده است.
 
HTTPS به سادگی به این معنی است که وب سایت با گواهی SSL محافظت می شود. SSL مخفف Secured Socket Layer است. این یک پروتکل ارتباطی است که یک ارتباط امن بین بازدیدکننده و وب سایت ایجاد می کند. حفاظت از اطلاعات وارد شده توسط یک بازدید کننده و دریافت شده توسط وب سایت برای Google مهم است، بنابراین، آنها وب سایتی را که دارای SSL محافظت شده است (https) نسبت به وب سایتی که (http) نیست رتبه بندی می کند.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو فنی، الکس کریس مقاله ای عالی در مورد سئو فنی چیست؟ بهترین روش ها برای رتبه های بالاتر
 
 
2. SEO On-Page: بهینه سازی عناصر صفحه قابل مشاهده که بر رتبه بندی تأثیر می گذارد.
            عنوان صفحه و توضیحات متا
تگ عنوان صفحه وب و توضیحات متا به دو دلیل برای رتبه بندی سئو بسیار مهم هستند. اول، هر دو باید حاوی کلمه(های) کلیدی اصلی شما باشند تا به گوگل در درک معنای معنایی صفحه شما کمک کنند. به جای پر کردن کلمات کلیدی (سئوی قدیمی) از انواع کلمات کلیدی خود استفاده کنید. بهترین تمرین استفاده از مترادف ها، تغییرات کلمه و تغییر ترتیب کلمات در یک عبارت کلیدی است. یک شرکت خدمات سئو حرفه ای می داند که چگونه تگ های عنوان و توضیحات متا را برای کمک به رتبه بندی جستجوهای گوگل و بهبود ترافیک ارگانیک به بهترین شکل بهینه سازی کند.
 
دلیل دوم اهمیت عناوین صفحه و توضیحات متا این است که فرصتی را برای متمایز کردن نتایج صفحه وب شما از رقبای شما ارائه می دهند. بهترین شیوه های فعلی سئو، عوامل بهینه سازی اخیر مورد استفاده توسط گوگل را در نظر می گیرند، که شامل معیارهای تعامل کاربر مانند زمان حضور در سایت، نرخ پرش و نرخ کلیک می شود. وقتی گوگل تشخیص می‌دهد که یک صفحه وب برای مدت زمان طولانی‌تری مشاهده می‌شود و تعامل بازدیدکنندگان بیشتری با وب‌سایت وجود دارد، این احتمال وجود دارد که صفحه از صفحاتی با معیارهای کاربر پایین‌تر رتبه‌بندی شود. عنوان و توضیحات دقیق و جذاب به افزایش نرخ کلیک و کاهش نرخ پرش کمک می کند.
 
            سرفصل ها (سرصفحه ها)
گوگل از صفحات وب که به طور مستقیم ساختار یافته اند قدردانی می کند (و به آنها پاداش می دهد). استفاده از سرفصل ها به سازماندهی مطالب در صفحه کمک می کند. مانند طرح کلی مقاله ترم، موضوعات اصلی از سرفصل های برجسته تری استفاده می کنند. از نظر سئو، این تگ‌های عنوان H1 و H2 را شامل می‌شود و ایده‌های کلان بیشتری را شناسایی می‌کند. هنگامی که جزئیات بیشتری در هر موضوع فراگیر مورد بحث قرار می گیرد، این قسمت های محتوا از سرصفحه های کمتر برجسته مانند H3 و H4 استفاده می کنند. استفاده مناسب از تگ های هدر برای رتبه بندی بسیار مهم است. من بیش از یک بار با تغییر H1 در صفحه اصلی، پیشرفت بزرگی را در رتبه بندی یک وب سایت تجربه کرده ام. ارائه دهندگان خدمات سئو می دانند که چگونه سرفصل ها را برای کمک به بهبود رتبه بندی گوگل بهینه کرده و از آنها استفاده کنند.
 
            در محتوای صفحه
محتوای (متن) یک صفحه وب برای رتبه بندی بالقوه آن صفحه بسیار مهم است. همانطور که در بالا ذکر شد، گوگل معیارهای استفاده از بازدیدکنندگان مانند زمان در صفحه و نرخ پرش را دنبال می کند. اگر شرکت خدمات سئو حرفه ای شما صرفاً عناوین، توضیحات متا و سرفصل ها را برای بهبود رتبه بندی بهینه می کند، این پیشرفت های رتبه بندی ممکن است کوتاه مدت باشند.
 
در نهایت، محتوای درون صفحه باید ارزشی برای بازدیدکننده ایجاد کند. برای مثال، فهرست کردن ساده خدمات، خسته کننده است. زمانی که مزایا یا ارزش آن خدمات را برای مشتری بالقوه درج کنید، صفحه برای بازدیدکننده مرتبط تر می شود. وقتی صفحه مختصر است، طرح‌بندی جذابی دارد و از رسانه‌های غنی (ویدئوها، گرافیک‌ها و غیره) استفاده می‌کند که تعامل بازدیدکنندگان را بهبود می‌بخشد، بهبود رتبه‌بندی قدرت ماندگاری بیشتری دارد.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو داخلی، لطفاً به مقاله راهنمای سئو داخلی و چک لیست بهینه‌سازی سئو سام وارن مراجعه کنید .
 
 
3. سئو خارج از صفحه: پیاده سازی عناصر بهینه سازی غیر مرتبط با خود صفحه.
تکنیک های سئوی خارج از صفحه به افزایش اعتبار دامنه وب سایت کمک می کند، که معیاری برای سنجش اعتبار و «توانایی» یک وب سایت برای رتبه بندی خوب است. در حالی که سئوی درون صفحه با کمک به موتورهای جستجو برای درک معنای معنایی یک وب سایت و صفحات وب آن، یک وب سایت را برای رتبه بندی عبارات جستجو به خوبی قرار می دهد، سئوی خارج از صفحه به افزایش اعتبار یک وب سایت و تفسیر گوگل از رتبه بندی وب سایت ها کمک می کند. از دیگران.
 
            رسانه های اجتماعی
استفاده از رسانه های اجتماعی به ایجاد آگاهی از برند و پتانسیل برای بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند. هر چه یک وب سایت بیشتر در رسانه های اجتماعی شرکت کند، احتمال بازدید کاربران شبکه های اجتماعی از وب سایت بیشتر می شود. از آنجایی که به سئوی خارج از صفحه مربوط می شود، اولویت گوگل ارائه محتوای با کیفیت به کاربرانش است. یکی از بهترین شاخص های محتوای با کیفیت، فراوانی اشتراک گذاری محتوا به صورت آنلاین است. بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای تشویق به اشتراک گذاری محتوای یک وب سایت است.
 
            بک لینک ها
در قلب الگوریتم رتبه بندی گوگل، بک لینک ها قرار دارند. برای گوگل، بک لینک از یک وب سایت به وب سایت دیگر شبیه به ارجاعات دهان به دهان است. هر چه یک وب سایت ارجاعات (بک لینک) بیشتری دریافت کند، گوگل وب سایت را مرتبط تر می داند و متعاقباً رتبه وب سایت بالاتر می رود. از آنجایی که بک لینک ها برای اعتبار دامنه و رتبه بندی خوب بسیار مهم هستند، از نظر اسپم بیشترین سوء استفاده را نیز دارد.
 
اگر یک آژانس سئو از بهترین شیوه های سئو برای ساخت لینک استفاده نمی کند، ممکن است به سادگی بر روی تعداد بک لینک ها تمرکز کند. مهمتر از آن برای بهبود رتبه، کیفیت بک لینک است. یک بک لینک با کیفیت خوب از یک وب سایت معتبر و معتبر بهتر از 10 و شاید حتی 100 لینک بی کیفیت است. کلید دستیابی به بک لینک های با کیفیت خوب، ارائه محتوای ارزشمند در وب سایت شما است که دیگران ممکن است به آن مراجعه کنند و بخواهند با بازدیدکنندگان وب سایت خود به اشتراک بگذارند.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئوی خارج از صفحه، لطفاً به مقاله مستعم سلیم 11 تکنیک هوشمند سئو خارج از صفحه که باید همین الان استفاده کنید مراجعه کنید .
 
 
4. SEO ارگانیک: بهبود رتبه بندی برای منطقه اصلی "ارگانیک" در موتورهای جستجو.
سئوی ارگانیک برای مشاغل با تمرکز ملی و بین المللی مهم است. این نوع سئو با بهینه‌سازی یک وب‌سایت برای الگوریتم موتور جستجوی Google، بر بهبود رتبه‌بندی در نتایج جستجوی ارگانیک (برخلاف «بسته محلی») تمرکز دارد. سئوی ارگانیک بهینه سازی سنتی یا کلاسیک برای موتورهای جستجو است که با تحقیق کلمات کلیدی شروع می شود. اینترنت مملو از مقالاتی در مورد نحوه انجام سئوی ارگانیک برای بهبود رتبه بندی گوگل است. تکنیک‌های این شکل از خدمات سئو شامل بهینه‌سازی درون صفحه و بهینه‌سازی خارج از صفحه، از جمله مواردی مانند بهینه‌سازی متا تگ و عنوان صفحه، بهینه‌سازی محتوای درون صفحه، ایجاد بک لینک و استفاده از رسانه‌های اجتماعی است.
 
گوگل در مقاله خود " آیا به سئو نیاز دارید؟ ”
 
 
5. سئوی محلی: بهبود رتبه بندی برای منطقه "بسته محلی" در موتورهای جستجو.
خدمات سئوی محلی برای مشاغلی که به مشتریان محلی/منطقه ای متکی هستند مهم است. سئوی مکان یابی جدیدتر از بهینه سازی جستجوی ارگانیک عمومی است. بهینه‌سازی برای رتبه‌بندی محلی بر یافتن در بسته محلی متمرکز است، منطقه‌ای در نتایج Google که نقشه‌ای را با فهرستی از ۳ کسب‌وکار محلی نشان می‌دهد. منطقه فهرست‌های محلی فرصت بزرگی برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر است که به مشتریان محلی متکی هستند. تکنیک های SEO مورد استفاده برای بهینه سازی وب سایت محلی با تکنیک های SEO ارگانیک متفاوت است. رستوران‌ها، تعمیرگاه‌های خودرو، برق‌کارها و لوله‌کش‌ها نمونه‌هایی از انواع مشاغلی هستند که از SEO محلی بهره می‌برند.
 
با مقاله Bright Local “ SEO Local چیست؟ ".
 
 
6. سئوی صوتی: بهبود رتبه بندی برای جستجوی صوتی.
بهینه سازی جستجوی صوتی جدیدترین شکل بهینه سازی موتور جستجو است. اکثر مردم ترجیح می دهند از جستجوی صوتی به جای تایپ کردن استفاده کنند، به همین دلیل است که پیش بینی می شود جستجوی صوتی تا سال 2020 بیش از 50٪ از کل جستجوها باشد. اولویت های بهینه سازی جستجوی صوتی شامل داشتن یک وب سایت سریع (زمان بارگذاری صفحه زیر 4 ثانیه)، SSL است. رمزگذاری وب‌سایت امنیتی، و سوال به وضوح تعریف شده و پاسخ تقریباً 30 کلمه یا کمتر.
 
برایان دین در Backlinko در مقاله خود " ما 10000 نتیجه خانه گوگل را تجزیه و تحلیل کردیم ، بینش های مفیدی در مورد جستجوی صوتی ارائه می دهد . در اینجا چیزی است که ما در مورد جستجوی صوتی SEO یاد گرفتیم .
 
 
7. مدیریت شهرت
بخش مهم دیگری از خدمات بهینه سازی جستجو که یک شرکت حرفه ای سئو باید ارائه دهد، خدمات مدیریت شهرت آنلاین است. اکثر کاربران اینترنت بررسی های آنلاین را در تصمیم گیری برای خرید مفید می دانند. شاید شناخته شده ترین بررسی های آنلاین مربوط به آمازون باشد. بررسی های محصول از سوی خریداران واقعی برای مشتریان بالقوه ای که در مورد محصولات تحقیق می کنند بسیار مفید است.
 
مشابه بررسی محصول، بررسی شرکت و خدمات برای افرادی که به دنبال استخدام یک شرکت برای انجام خدمات هستند مفید است. این نوع بررسی ها هم می تواند به یک سازمان کمک کند و هم به آن آسیب برساند. آن دسته از شرکت‌هایی که بررسی‌های مطلوبی دارند، نسبت به شرکت‌هایی که بررسی‌های ضعیفی دارند، احتمال بیشتری برای استخدام خواهند داشت. خدمات مدیریت شهرت به ترویج نظرات مثبت و در عین حال کاهش نظرات منفی کمک می کند. بخش مهمی از خدمات آژانس سئو کمک به مشتریان برای پاسخ مثبت به بررسی های آنلاین است.
 
 
 
8. بازاریابی موتورهای جستجو
خدمات بازاریابی موتورهای جستجو به بهبود دید آنلاین کلی وب سایت سازمان کمک می کند. بین تعداد برداشت هایی که یک شرکت دریافت می کند و کسب تجارت جدید همبستگی قوی وجود دارد. همانطور که کاربران اینترنت با یک برند و وب سایت خود بیشتر آشنا می شوند، شاهد افزایش فعالیت و تعامل با وب سایت یک کسب و کار هستیم. بازاریابی جستجو به افزایش آگاهی از برند، ترافیک وب سایت و نرخ تبدیل کمک می کند.
 
ویکی پدیا اطلاعات بیشتری در مورد بازاریابی موتورهای جستجو و تاریخچه آن ارائه می دهد .
 
 
نتیجه:
 
سئو، بهینه سازی موتور جستجو، فرآیند دستیابی به رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو و ترافیک بیشتر با هدف نهایی تولید کسب و کار بیشتر است. انواع مختلفی از خدمات سئو وجود دارد که بر عناصر مختلف تمرکز دارند، بهینه سازی جستجو و دیده شدن آنلاین. به منظور کسب رتبه خوب در موتورهای جستجو مانند Google و BING، یک شرکت بهینه‌سازی موتور جستجو ممکن است بهینه‌سازی فنی وب‌سایت، سئوی درون صفحه و خارج از صفحه را با تمرکز بر SEO ارگانیک و/یا خدمات سئوی محلی پیاده‌سازی کند. سئوی سنتی ارگانیک بر بهبود رتبه بندی در محدوده نتایج موتورهای جستجو معمولی تمرکز دارد. سئوی محلی بر بهبود رتبه بندی در "بسته محلی" تمرکز دارد، که منطقه ای در نتایج است که دارای نقشه ای با سه کسب و کار محلی فهرست شده است. سئوی محلی برای مشاغلی که به مشتریان محلی یا منطقه ای متکی هستند مهم است. در حالی که سئوی ارگانیک می تواند به یافتن مشتریان محلی کمک کند، اما برای کسب و کارهایی که تمرکز ملی و بین المللی دارند بسیار مهم است. مدیریت شهرت بخش مهمی از بهینه سازی آنلاین است زیرا دیدگاه مطلوبی را نسبت به یک سازمان، خدمات و محصولات آن ایجاد می کند. بازاریابی موتورهای جستجو بر افزایش آگاهی از برند و دیده شدن آنلاین تمرکز دارد. هم مدیریت شهرت و هم بازاریابی موتورهای جستجو به افزایش احتمال تبدیل شدن مشتری به مشتری کمک می کند.