بهترین زمان گذاشتن استوری در اینستاگرام

استوری می‌تواند باعث رونق کسب‌وکار شما در فضای اینستاگرام و افزایش مشتریان و هچنین افزایش و فروش فالوور واقعی اینستاگرام شود . همچنین صاحبان کسب‌وکارها قادرند در قالب استوری، زمینه فعالیت خود، حرفه، مهارت یا محصولات تولیدی خود را به بهترین شکل ممکن به متقاضیان معرفی کنند.

بهترین زمان گذاشتن استوری

حال در این قسمت قصد داریم تا ساعاتی را که کاربران در فضای اینستاگرام بیشترین تردد و حضور را دارند، مورد بررسی قرار دهیم در صورت اطلاع‌پیداکردن از این ساعات به‌خصوص، قادر خواهید بود استوری‌های خود را به‌صورت بهینه و پربازده منتشر کنید. در نتیجه این امر بازدید پیج شما افزایش می‌یابد و فالوورهای بیشتری به سمت صفحه اینستاگرام شما جذب می‌شوند.

ساعات پرتردد اینستاگرام

می‌توان گفت که بهترین زمان گذاشتن استوری در ابتدای روز، ساعت ۸ تا ۱۰ صبح جزء ساعاتی است که بیشترین حضور کاربران در اینستاگرام صورت می‌گیرد. این ساعت از شبانه‌روز به جهت انتشار استوری‌های مربوط به پیچ‌های کسب‌وکار و همچنین حوزه‌های تخصصی از جمله زمان‌های پر بازده و پرسود محسوب می‌شود.

باتوجه‌به این‌که در این بازه زمانی بیشتر افراد جامعه در مسیر رسیدن به محل کار هستند یا این‌که هنوز کار خود را شروع نکرده‌اند، طبق عادت روزانه تمایل دارند تا سری به اینستاگرام زده و حساب خود را چک کنند. به همین دلیل می‌توان گفت که ساعت ۸ تا ۱۰ صبح بهترین زمان گذاشتن استوری در فضای اینستاگرام بشمار می‌آید.

علاوه بر بازه زمانی صبحگاهی، بازه زمانی ۱۲:۳۰ تا  ۱۴:۳۰نیمروزی نیز جزء بازه‌های پر اهمیت به جهت درج استوری در اینستاگرام به شمار می‌آید. چراکه در این بازه زمانی بسیاری از افراد پس از چند ساعت کار به استراحت می‌پردازند و می‌توانند در این زمان در اینستاگرام حضور داشته باشند. در نتیجه شانس دیده‌شدن استوری شما در این بازه زمانی افزایش می‌یابد.

ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ بازه زمانی بعدازظهر نیز می‌تواند به جهت انتشار استوری شما بازه زمانی پرسود و مفیدی به‌حساب آید. چرا که در این بازه زمانی درصد این‌که کاربران اینستاگرام پس از اتمام ساعت کاری خود، حساب اینستاگرام خود را چک کنند بالا می‌رود.

ساعت ۲۲ تا ۱ بامداد. باتوجه‌به این‌که اکثر مردم جهان قبل از رفتن به رختخواب عادت دارند تا در فضای مجازی چرخی بزنند و شبکه‌های اجتماعی خود را چک کنند، این ساعت نیز جزء ساعات شلوغ اینستاگرام به‌حساب می‌آید.

 جمع بندی 

این مقاله به معرفی بهترین زمان گذاشتن استوری و فروش لایک واقعی ارزان پرداخت. لازم است به جهت افزایش بازدهی استوری‌های خود به این بازه های زمانی توجه داشته باشید. اگر شما هم تجربه گذاشتن استوری در زمان های مختلف را دارید می توانید می توانید نتیجه آن را با ما در میان بگذارید.

منبع: cafemajazi.net