معرفی انواع دوربین مداربسته داهوا  

بهبود امنیت توسط دوربین های مدار بسته، بر کسی پوشیده نیست. دوربین های مداربسته به تنهایی می توانند یک بازدارنده جدی برای فعالیت‌ های غیرقانونی و مجرمانه به شمار بیایند. شما می توانید با نصب دوربین مدار بسته، تمامی اتفاق هایی که در محل کار یا منزلتان رخ می دهد را، مشاهده و پیگیری کنید. نصب این دوربین ها باعث امنیت و آرامش خاطر شما خواهد شد.

یکی از مهمترین ویژگی های مثبت دوربین های امنیتی، جمع آوری شواهد و مدارک و مهمتر از همه، پیشگیری از جرایم می باشد. اگر شما هم به فکر خرید و نصب این دوربین های مداربسته هستید، خوب است بدانید، که برند داهوا با ارائه محصولات امنیتی و خدمات هوشمند اینترنت، یکی از بزرگترین شرکت ‌های تجهیزات امنیتی در جهان می باشد. این شرکت با بیش از ۱۶ هزار کارمند و هزاران نمایندگی در ۱۸۰ کشور و منطقه، به یکی از پیشگامان تامین امنیت تبدیل شده است.دوربین داهوا دارای تکنولوژی های روز دنیا میباشد و میتواند بهترین انتخاب برای خرید دوربین مداربسته باشد.

·        دوربین های مداربسته سیمی داهوا 

این سیستم های مدار بسته، از سنتی ترین مدل دوربین های مدار بسته بوده و معمولاً در مکان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در دوربین های مداربسته سیمی، برای متصل کردن دستگاه ضبط به دوربین، کابل به کار می رود. کابل اترنت قابلیت تامین برق و اتصال اینترنت را به طور همزمان دارد. این باعث می‌ شود تا فرآیند نصب دوربین، بسیار منظم و آسان شود. به دلیل در معرض تداخل سیگنال های بیسیم نبودن، سیستم های سیمی مطمئن تر هستند. 

·        دوربین های مداربسته بی سیم داهوا 

این گونه دوربین ها به شما امکان دسترسی و مشاهده آنلاین در هر جایی را می دهند. زیرا این دوربین ها، با اتصال به دستگاه وای فای، فیلم ضبط شده را در یک فضای ابری ذخیره می کنند. نصب دوربین های بیسیم نسبت به مدل سیمی سریع و روان تر است. بنابراین، اگر محل کار شما موقتی است، ما به شما استفاده از دوربین های بیسیم را، به دلیل راه اندازی و جابجایی راحت تر، پیشنهاد می دهیم. 

·        دوربین نوع گنبدی داهوا 

مقرون به صرفه ترین و اصلی ترین نوع دوربین های امنیتی، دوربین های گنبدی می باشند. نام این دوربین از حالت گنبدی شکل آن گرفته شده است. این دوربین ها برای استفاده در روز و ساختمان مناسب هستند.  

·        دوربین های نوع گلوله ای داهوا  

این دوربین ها به دلیل ثبات خود، برای ثبت تصاویر در یک محل خاص و ثابت طراحی شده اند. این دوربین ها در ثبت تصاویر امنیتی از خانه ها، بهترین کارایی خود را ارائه می دهند. این دوربین های استوانه ای، اندازه کوچک و قیمتی ارزان دارند.قیمت دوربین داهوا بسیار مناسب بوده و میتواند انتخابی به صرفه برای شما باشد.