استفاده از فونت نستعلیق در استوری اینستاگرام

پس از اضافه شدن قسمت استوری به برنامه پرآوازه اینستاگرام این اپلیکیشن محبوبیت بیشتری بین مردم پیدا کرد. افرادی که دوست داشتند با دیگران عکس و حتی متن به اشتراک بگذارند، اما نمی‌خواستند مدت زیادی این محتوا در پیجشان قابل دیدن باشد، از چنین قابلیتی بسیار استقبال کردند. به مرور زمان پلتفرم اینستاگرام تبدیل به فضایی برای کسب و کار شد و شغل‌های تازه‌ای مثل اینفلوئنسری و بلاگری جای خود را در این برنامه محبوب پیدا کردند. همچنین افرادی نیز بودند که با استفاده از جامعه آماری بالای اینستاگرام تصمیم گرفتند، کسب و کارشان را در این اپلیکیشن آورده و باعث شوند این فضا برای درآمدزایی بسیاری از مشاغل به گزینه مهمی تبدیل شود.

 

استفاده از فونت مناسب در استوری چه اهمیتی دارد؟

برای یک بلاگر قطعا نظم، زیبایی و نمای کلی صفحه اینستاگرامی‌اش اهمیت دارد و در کنار آن محتوای تولید شده از حالتی شلوغ و نامنظم به یک محتوای استاندارد از نظر دیزاینرها تبدیل شد. فکر نکنید زمانی که حرف از تایید دیزاینرها بر محتوا می‌زنیم، مسئله خیلی تخصصی است؛ خیر! این دنبال کننده‌ها بودند که باید حس خوبی از محتوای صفحات اینستاگرامی می‌گرفتند. شاید بسیاری از کسانی که این روزها پیجی مرتب و زیبا از نظر ظاهری دارند، اصلا بلاگر یا صاحب صفحه کسب و کار در این برنامه نباشند. اما همچنان برایشان ظاهر کلی پیج و استوری‌هایشان مهم است. این روزها دیگر بسیاری از فونت‌ها از جمله نستعلیق و بسیاری از تمپلیت‌ها از قبل طراحی شده و قابل استفاده برای همگان است. در نتیجه رسیدگی به ظاهر پیج کار سختی نیست.

 

خرید فالوور اینستاگرام ارزان

با توجه به اهمیتی که برای کسب و کارهای اینترنتی مشغول در اینستاگرام گفتیم، مشخصا نقشه راهی ساده به عنوان راهنمایی برای کسانی که به تازگی فروشگاه اینترنتی خود را راه انداخته‌اند، بسیار مورد نیاز خواهد بود. هر فرد با یک گوشی و تنها نصب این برنامه کاربردی، می‌تواند منبع درآمدی مفید و مقرون به صرفه برای خود بنا کند. در همین راستا با جمع‌آوری فالوور و فروش فالوور واقعی اینستاگرام  به شکل‌های مختلفی از جمله خرید آن و فروش لایک واقعی ارزان می‌توان تحولی بزرگ از همان ابتدا در کسب و کار خود راه انداخت. با مشاوران ما و قیمتی باور نکردنی کار را به کاردان سپرده و با پشتوانه‌ای محکم کسب و کار خود را رونق دهید!

منبع: cafemajazi.net